Sider

Besøgende

04 december 2014

Jaja - nu har min blog igen været i vinterhi - og det er jo nok ikke det rette tidspunkt at vågne op, så - eller nå'et...
Men det gør den altså lige... :)

Jeg er gået i gang med at rode rundt med nyt lay-out og så'n, ikke at det er blevet til noget godt endnu, men det kommer nok.  Skal jo gerne have den til at passe lidt sammen med min nye hjemmeside - ja, den er jeg ved at lave. Du må gerne få adressen - www.meltesens.dk - men den funger ikke endnu. Tænker, det kommer inden en dag eller to.

Ja, men indtil videre får du da lige mit sidste nye projekt. Et par kaniner, der kom ud af en hemmelig udfordring i en gruppe på Facebook. Synes faktisk, de blev ret søde, selv om kaniner jo ikke lige er det, man forbinder med jul...



1 kommentar:

Charlie sagde ...

De er SÅ flotte som jeg også tror jeg skrev på FB. Og det er jo sneharer - ikke kaniner så de passer perfekt til jul. =0)